To piwo jest bardzo zdrowe. Trzeba pić codziennie

piwo alkohol serce zdrowie wino

Abstynenci będą chorować?

Piwo dobrze wpływa na nasze serce.

Powinniśmy wypijać codziennie kufel mocnego piwa. To obniży ryzyko wystąpienia chorób serca - wynika z badań włoskich medyków opublikowanych przez ”European Journal of Epidemiology”.

NOWY RODZAJ PIWA W POLSCE>>

Badania przeprowadzone na grupie 200 tys. osób pokazały, że picie dwóch piw dziennie przez mężczyzn i jednego piwa dziennie przez kobiety obniża ryzyko wystąpienia chorób sercowo-naczyniowych aż o jedną trzecią.

Okazało sięrównież, że piwo jest równie zdrowe jak czerwone wino – pisze "Daily Express”.

BARY CORAZ CZĘŚCIEJ OSZUKUJĄ PIWOSZY>>

Potwierdziło to 12 badań. Nie ma już wątpliwości, że to alkohol tak korzystnie wpływa na nasze zdrowie – powiedziała dr Simona Costanzo, autorka raportu.

TM

Dodaj komentarz

Poprzednie Strona 1 z 3 1 2 3

Komentarze (80)

  • Gość 16.11.2011, 07:50

    Prawdziwe piwo może tak ale nie te sprzedawane siki .
    143

    Odpowiedz Zgłoś naruszenie

  • gościu 16.11.2011, 08:03

    Już sobie to wziąłem do serca! a o serce trzeba dbać!
    96

    Odpowiedz Zgłoś naruszenie

  • abstynent 16.11.2011, 08:21

    badania robione na zamowienie, bo sprzedaz piwa spada :P
    28

    Odpowiedz Zgłoś naruszenie

  • abstynent 16.11.2011, 08:22

    50bk: Piwko zawsze dziala krzepiaco na penisa,a po je..nku wskazane.

    po piciu i paleniu najwiecej jest impotentow hehe
    12

    Odpowiedz Zgłoś naruszenie

  • futurama 16.11.2011, 08:28

    we Wrocławiu w spirzu (taka knajpka na wrocławskim rynku) robią pyszne świeże piwko pszenne o ile dobrze pamiętam smakuje inaczej ale smak jest wyjątkowy a do tego kromeczka świeżego chleba ze smalcem do tego ogórek naprawdę polecam, w zdrowotne właściwości takiego piwa jestem w stanie uwierzyć ale w bzdury że okocim mi pomoże w zapobieganiu chorobą serce nie uwierzę....
    13

    Odpowiedz Zgłoś naruszenie

  • Gość 16.11.2011, 08:28

    Jestem bardzo sercowy.
    3

    Odpowiedz Zgłoś naruszenie

  • Matematyk 16.11.2011, 08:32

    Bardzo mi się to podoba! W takim razie - jeśli wypiję cztery piwa dziennie, to dwukrotnie zmniejszę ryzyko chorób serca. A jeśli wypiję osiem piw dziennie - to aż czterokrotnie!
    4

    Odpowiedz Zgłoś naruszenie

  • gościu 16.11.2011, 08:37

    Matematyk: Bardzo mi się to podoba! W takim razie - jeśli wypiję cztery piwa dziennie, to dwukrotnie zmniejszę ryzyko chorób serca. A jeśli wypiję osiem piw dziennie - to aż czterokrotnie!

    niezła kalkulacja!
    7

    Odpowiedz Zgłoś naruszenie

  • braga 16.11.2011, 08:37

    nie ma popytu na piwo to ten artykuł go wywoła - płatne działanie dziennikarzyn - za reklamę zgarną forsę a lud tylko ją wyda
    6

    Odpowiedz Zgłoś naruszenie

  • Gość 16.11.2011, 08:45

    Ten komentarz został ukryty ze względu na zbyt dużą liczbę negatywnych ocen. Pokaż

    futurama: we Wrocławiu w spirzu (taka knajpka na wrocławskim rynku) robią pyszne świeże piwko pszenne o ile dobrze pamiętam smakuje inaczej ale smak jest wyjątkowy a do tego kromeczka świeżego chleba ze smalcem do tego ogórek naprawdę polecam, w zdrowotne właściwości takiego piwa jestem w stanie uwierzyć ale w bzdury że okocim mi pomoże w zapobieganiu chorobą serce nie uwierzę....

    Piwo do chleba ze smalcem...hahaha. A nie podają tam słoniny z miodem albo konfiturami?
    -10

    Odpowiedz Zgłoś naruszenie

Poprzednie Strona 1 z 3 1 2 3

Najczęściej komentowane