Chcesz mieć zdrowe serce? Jedz czekoladę
Wystarczą dwie tabliczki tygodniowo.
Ryzyko śmierci po zawale serca u osób, które regularnie jedzą czekoladę jest trzykrotnie mniejsze niż u ludzi omijających te słodkości. Tak stwierdzili szwedzcy naukowcy - donosi thelocal.se
Badacze z Karolinska Institute twierdzą, że to możliwe dzięki właściwościom kakao, które obniża ciśnienie krwi i poprawia krążenie. Inne słodycze nie mają tak dobrego wpływu na nasz organizm.
Tylko przeciwutleniacze zawarte w kakao działają pozytywnie na układ krążenia. Jedzenie czekolady może uratować życie przede wszystkim osobom starszym i kobietom po menopauzie, które przejdą zawał serca - twierdzi Imre Janszky z Karolinska Institute.
-
http://blogs.usatoday.com/ondeadline/2009/08/study-eating-chocolate-cuts-risk-of-heart-disease-for-heart-attack-survivors.html
- http://blogs.usatoday.com/ondeadline/2009/08/study-eating-chocolate-cuts-risk-of-heart-disease-for-heart-attack-survivors.html http://www.examiner.com/x-15966-Norfolk-Health-Care-Examiner~y2009m8d13-Chocolate-extends-life-for-heart-attack-sufferers
- http://www.examiner.com/x-15966-Norfolk-Health-Care-Examiner~y2009m8d13-Chocolate-extends-life-for-heart-attack-sufferers http://www.foxnews.com/story/0,2933,539254,00.html
- http://www.foxnews.com/story/0,2933,539254,00.html http://www.thelocal.se/21434/20090813/
- http://www.thelocal.se/21434/20090813/
5.34
4.32
3.38
Dodaj komentarz